ربات IML از چه قطعاتی ساخته شده است؟

ربات IML

فهرست مطالب

ربات IMLموضوعی است که مجموعه آرین ربات در مقاله امروز به آن می‌پردازد. مجموعه ما بیش از 40 سال است که روش‌های کلی اتوماسیون صنعتی مخصوصا در صنایع پلاستیک را به مشتریان ارزشمند خود ارائه می‌دهد. اگر تمایل به افزایش کیفیت محصولات، بالا بردن سرعت تولید و کاهش هزینه‌ها دارید بهتر است روش‌های نوین در حوزه تولیدات رو مورد بررسی قرار دهید. استفاده از ربات‌های IML  یکی از آن روش‌های پیشرفته در صنعت پلاستیک است. یک محصول با وجود قطعات مرغوب می‌تواند کار بی نقصی انجام دهد. اگر قطعات ربات IML از باکیفیت‌ترین متریال‌ها انتخاب شوند بدون شک نتیجه نهایی نیز، مطلوب و مناسب خواهد بود.

ربات IML

ربات IML در صنعت ایران چه پیشرفت‌هایی داشته است؟

با استفاده از ربات IML قطعه بردار، نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف، تحول عظیمی در صنعت بسته بندی رخ داده است. مشتریان در اولین نگاه، متوجه بسته بندی محصولات می‌شوند. اگر در این شرایط، یک بسته بندی اصولی و مدرن بر روی محصول صورت گرفته باشد بدون شک برای مشتری جذاب و خوشایند خواهد بود. اولین که باشی، تجربه بالایی در هر کاری خواهی داشت.

با این سخن درست، مجموعه آرایان ربات به عنوان باتجربه‌ترین مجموعه در زمینه واردات و تولید ربات‌های  IML حرفی برای گفتن دارد. قسمت‌های مختلف ربات IML قطعه گذار موجود در این مجموعه با دقت و بررسی تمام، تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.  ربات IML در صنعت ایران که به دستان توانمند مهندسان ایرانی ساخته شده است هیچ تفاوتی با نمونه خارجی خود ندارد. حتی می‌توان گفت؛ در خصوص قیمت، اتفاقا برتری زیادی نسبت به نوع خارجی خود دارد. این برتری، قیمت مناسب و پایین آن است.

ربات IML

قسمت‌های ربات IML شامل چه قطعاتی است؟

درایوهای سروو موتور که در محورهای سه گانه اصلی هستند یکی از قسمت‌های ربات IML  است که اهمیت بالایی دارند. به منظور افزایش انعطاف‌پذیری آن از محورهای چرخشی استفاده شده است. وجود دو محور تلسکوپی Y در مدل‌های متفاوت این ربات قابل توجه است. محورهای سه گانه X،  YوZ  در این ربات وجود دارند که طول هر کدام به ترتیب 420-620 میلی‌متر، 800-1200 میلی‌متر و 1250-2500 میلی‌متر است.

چارچوب فولادی ثابت ربات IML  باعث شده است تا محورهای X وY   در پروفیل‌های فولادی و آلومینیومی قدرتمند متصل شوند. البته پیچ‌های توپی یا ریل‌های دقیق نیز، در این مورد قابل توجه است. درایو ربات با کوپلینگ پشتی متحد شده و پایداری خود را بر روی زمین حفظ کرده است. بخش‌های ربات IML به منظور کار مداوم و مستمر طراحی و تولید شده‌اند. به بیان ساده‌تر، نیاز به تعمیر به ندرت احساس می‌شود. تغییر قالب نیز در این دستگاه به راحتی قابل انجام است. در نهایت، عملکرد بدون صدا و کیفیت بالا از مهمترین وظایفی است که ربات  IML انجام می‌دهد. ربات‌های IML بدون صرف زمان زیاد و با سرعت بالا اقداماتی انجام می‌دهند که نیروی انسانی از انجام آن عاجز و ناتوان است. به همین دلیل در چند سال اخیر، محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است.

ربات IML

تهیه این ربات برای به کار گرفتن در صنعت مورد نظر

همانطور که می‌دانید نگهداری اصولی و پیشگیرانه یکی از نکات مهم در خصوص دستگاه‌های مهم و ضروری مانند این ربات است. به بیان ساده‌تر با نگهداری منطقی از آن‌ها حفاظت کلی از قلب مجموعه خود انجام داده‌اید. البته بهتر است نگران نباشید زمانی که اقدام به تهیه ربات IML  کردید، شماتیک پنوماتیکی و الکترونیکی از ربات داده می‌شود. علاوه بر این، لیست قطعات و کارکرد هر کدام نیز، شرح داده می‌شود. شما با آگاهی بیشتری اقدام به تهیه این دستگاه می‌کنید. همچنین برنامه‌ای جهت تعمیر و نگهداری برای شما در نظر گرفته‌ایم که شامل زمان‌های مناسب روغن کاری، تعمیر قطعات و مواردی مانند اینهاست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x