ربات IML و اهمیت آن در صنعت ایران

فهرست مطالب

ربات IML و اهمیت آن در صنعت ایران

ربات IML، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌ها در صنعت تولید ظرف است. در حقیقت نام کامل این ربات In mold label است. این ربات می‌تواند در کنار تولید ظروف پلاستیکی، فرایند لیبل گذاری را نیز انجام دهد. در حقیقت با این روش دیگر لیبل مانند برچسب روی ظرف نمی‌چسبد. بلکه به صورت کامل روی آن حکاکی می‌شود و هیچگاه کنده نخواهد شد. در سایت آرین ربات می‌توانید این محصول را خریداری کنید.

استفاده از ربات‌های IML یکی از جدیدترین متد‌های به کار گرفته شده در صنعت است که توانسته جایگزین بسیار خوبی برای چاپ باشد. این ربات هزینه‌های جاری کارخانه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مختلف را برای شما بیان کنیم.

ربات IML

تولید ظروف با IML

برای این که بتوانید ظرفی با لیبل درج شده روی آن داشته باشید، باید در ابتدا مواد پلیمری مختلف و پلاستیکی را در درون یک مخزن با هم ترکیب کنید. در مرحله دوم مواد ذوب شده با استفاده از نازل درون قالب مد نظر شما ریخته می‌شود. حال پس از شکل گیری قالب، دیگر لیبل از بدنه محصول جدا نمی‌شود.

برای این که لیبل روی محصول توسط ربات IML درج شود، باید چند کار انجام شود. اول از همه باید لیبل درخواستی مشتری طراحی و چاپ ‌شود. در مرحله بعدی این لیبل چاپ شده توسط برنامه‌های مختلف به حافظه ربات انتقال پیدا می‌کند. عملیات صورت گرفته در این مرحله توسط قسمت دامی انجام خواهد شد.

برای این که لیبل روی ظرف حکاکی شود، از الکتریسیته استفاده می‌شود. در حقیقت لیبل گذاری به صورت همزمان با تولید ظرف صورت می‌گیرد و هیچگاه متوقف نمی‌شود.

ویژگی ظروف IML

ظروف IML مزایای بسیار زیادی دارد. به این ترتیب شما می‌توانید به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر شده و فروش بهتری داشته باشید. همچنین این کار بهداشتی تر است.

از دیگر ویژگی‌های IML می‌توان به شیک‌تر بودن ظاهر ظروف اشاره کرد. همچنین میزان فروش این محصول بسیار بیشتر از دیگر موارد است. عدم تاثیر گذاری آلودگی محیط روی محصولات تولید شده و عدم انتقال آن نکته بعدی است. میزان نگهداری محصولات به مراتب بیشتر است. می‌توانید از این ظروف به صورت چند باره و در منزل استفاده کنید.

تبلیغاتی که شما با ربات IML روی این وسایل انجام می‌دهید، دائمی است. کیفیت لوگو بسیار بالا خواهد بود و کاملاً می‌توانید جزئیات را مشاهده کنید. همچنین محصول نهایی در برابر رطوبت و هرگونه جسم سخت مقاومت دارد. در کارخانه‌ها با استفاده از این دستگاه می‌توانید هزینه‌های تولید را تا میزان قابل توجهی کاهش دهید. همچنین تعداد نیروی انسانی نیز کاهش پیدا می‌کند.

ربات IML

ربات IML و اهمیت آن

نمونه‌های اولیه IML از جک‌های بادی برای محورهای سه گانه خود استفاده می‌کند. در حال حاضر از سرو موتورها برای حرکت هر محور استفاده می‌کنند. دقت عملکرد بالا و سرعت قابل قبول دو نکته اصلی استفاده از این موتورها است. این محصولات باعث شده که مواد تشکیل دهنده ظروف بیش از حد مصرف نشود و هدر رفتی وجود نداشته باشد. با استفاده از سنسورها می‌توانید از خارج شدن درست و صحیح قالب اطمینان حاصل کنید.

در این محصول گزینه‌های مختلفی تعریف شده تا بتوانید با استفاده از آن، از سالم خارج شدن محصول از قالب اطمینان حاصل کنید. یکی از این موارد گزینه تاییدیه اتمام کار است که توسط دستگاه به اپراتور نمایش داده می‌شود. ظرفیت تحمل بار از نکاتی است که شما باید متناسب با کار خود آن را انتخاب کنید و تاثیر زیادی در عملکرد کاری شما دارد.

این ربات سرعت کاری شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید تولید در حجم بالا را به راحتی انجام دهید. سرعت الزاما اصلی ترین مورد نیست و باید در هنگام انتخاب، وزن قابل تحمل را نیز در نظر بگیرید. سرویس‌ دوره‌ای این محصول نیز هزینه کمی دارد و دستگاه بدون مشکل در ساعات طولانی کار می‌کند.

ربات IML

سخن آخر

می‌توانید برای خرید ربات IML به سایت آرین ربات مراجعه کنید. در این سایت می‌توانید محصولات متنوعی را مشاهده کرده و متناسب با نیازتان خرید را انجام دهید. این نکته را در نظر بگیرید که این ربات‌ها توانسته‌اند بسیاری از هزینه‌های اضافی کاری شما را کاهش دهند. در عین حال می‌توانید محصولی باکیفیت و کاملاً بهداشتی را تولید کنید.  ضمانت در کنار مشاوره دو نکته مهم محصولات این شرکت است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x