ظروف IML و مزیت های آن

ظروف IML

فهرست مطالب

از ظروف IML و مزیت های آن چه می‌دانید؟

در این نوشتار به طور اختصاصی در خصوص ظروف IML و مزیت‌های آن مطالبی را بیان خواهیم کرد. لطفاً تا پایان مقاله همراه ما باشید.

در روش‌های قدیمی، برای آنکه بر روی ظروف پلاستیکی تبلیغ برند یا ویژگی‌های محصول درج شود؛ از لیبل یا برچسب بیشتر استفاده می‌شده است. اما در حال حاضر از دستگاه‌ها و ماشین آلات مدرن و پیشرفته مانند ربات برچسب گذار بیشتر استفاده می‌شود.

 بدین شکل، برچسب‌ها توسط ربات IML (ربات برچسب گذار) بر روی ظروف و محصولات پلاستیکی با طراحی های بسیار متنوع و زیبا  حک خواهند شد. برای آنکه با مزایای این نوع دستگاه‌ها بیشتر آشنا شوید، بهتر است مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

ظروف IML

با ظروف IML و مزیت های آن بیشتر آشنا شوید!

ربات برچسب گذار یا IML، دارای مزایا و قابلیت‌های فراوانی است و به همین دلیل، اغلب صنایع بزرگ از این دستگاه پیشرفته و مدرن استفاده می‌کنند.

کیفیت بالا در چاپ

بهترین نوع چاپ بر روی ظروف IML، چاپ افست است که به افزایش کیفیت و دوام چاپ نیز کمک خواهد کرد. ضمن آنکه این شیوه چاپ، قابلیت تولید در تراکم و حجم بالا را نیز دارد. از سوی دیگر، میزان دقت در این نوع چاپ نیز بسیار بالا است.

کاهش هزینه‌ها

هزینۀ چاپ و فرایند انجام این کار توسط دستگاه‌ها و ربات‌های مختلف مانند ربات قطعه بردار یا برچسب گذار نسبت به روش های قدیمی، بسیار به صرفه است. با توجه به اینکه این فرایند بدون کمترین دخالت نیروی انسانی و به صورت کاملاً اتوماتیک انجام می‌شود. بنابراین، نیازی به حضور کارگر نخواهد بود.

افزایش سرعت تولید محصولات متنوع توسط ربات IML

سرعت چاپ افست توسط ربات IML بسیار بالا می باشد؛ و بدین ترتیب، فرایند چاپ و مراحل تولید ظروف IML و محصولات پلاستیکی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. در نتیجه، مدت زمان صرف شده برای تولید چنین محصولاتی نسبت به روش های قدیمی، کمتر خواهد شد.

سازگار با محیط زیست

جالب است بدانید که این شیوه لیبل زنی، بسیار با محیط زیست سازگار می باشد. چرا که فرایند بسته بندی و برچسب زنی IML، توسط یک نوع ماده انجام می شود. از همین رو، ظروف و محصولات پلاستیکی IML، به طور همزمان قابلیت بازیافت خواهند داشت. ضمنا این محصولات در برابر دما بسیار مقاوم خواهند بود.

تنوع در رنگ و طرح ظروف IML

در چاپ ظروف IML، امکان طراحی و ایجاد لیبل های متنوع با رنگ و طرح های جذاب را خواهد داشت. در این شیوه از برچسب زنی، هیچ محدودیتی در انتخاب و چاپ طرح و رنگ نخواهید داشت؛ و از فناوری چاپ لیتوگرافی یا چند رنگی نیز می توان بهره برد.

ظروف IML

افزایش میزان بهره وری توسط ربات برچسب گذار

هزینه تولید و همچنین فرایند پیاده سازی و راه اندازی این تکنولوژی از چاپ، بسیار به صرفه و پایین تر از سایر روش ها می باشد. ضمن آنکه، سرعت انجام فرایند کار و میزان کیفیت عملیات چاپ نیز بسیار افزایش خواهد یافت. چرا که فرایند تولید ظروف و محصولات پلاستیکی و همچنین مرحله لیبل زنی به طور همزمان انجام خواهد شد. بدین ترتیب، نیاز به فضای اضافی جهت نگهداری یا ذخیره سازی ظروف و قطعات پلاستیکی در انبار نخواهید داشت.

پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی در شرکت تراشه پژوهان آریان

شرکت تراشه پژوهان آریان (Arian Robot)، یکی از برترین و معتبرترین شرکت های عرضه کننده ربات های IML، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی جدید و پیشرفته می باشد. مشاورین و کارشناسان خبره در این مجموعه، با توجه به نیاز هر صنعت، تجهیزات و دستگاه های صنعتی را به آنها پیشنهاد خواهند کرد. ضمن آنکه در صورت نیاز، آموزش های لازم را به آنها ارائه می کنند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x