مزایا و ویژگی های ربات ساید

ربات ساید

فهرست مطالب

ربات ساید در حقیقت یک سیستم کاملا اتوماتیک است که برای انجام فرایندهای مختلف در خطوط تولید در صنایع گوناگون، خصوصاً صنایع مربوط به تولید لوازم پلاستیکی کاربردهای زیادی دارد. این ربات‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به صورت کامل، قابل هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی می‌باشد. همچنین دقت و سرعت و راندمان کار را تا حدود بسیار زیادی بالا می‌برند. دو مدل از پرکاربرد ترین ربات‌های ساید ربات قطعه گذار و قطعه بردار و همچنین ربات لیبل چسبان می باشد.

امروزه پیچیدگی های بسیار زیادی برای تولید انواع مختلف کالاها در صنایع مختلف وجود دارد. در عین حال رقابت بسیار بالا در بازار کار و حجم زیاد را مجاب می‌کند تا از انواع مختلف ربات های صنعتی مانند ربات ساید استفاده کنند. همچنین در فرایند تولید در ابعاد بزرگ استفاده از نیروی کار انسانی خطرات بسیار زیادی داشته. و همچنین بازدهی و راندمان آنها نیز در مقایسه با ربات‌ها، بسیار پایین‌تر است. ربات ها هیچگونه احساس انسانی نداشته و به هیچ وجه خسته نشده و یا جانشان در خطر نمی افتد. با توجه به این موضوع به عنوان بهترین جایگزین برای انسان ها به حساب می آیند.

ربات ساید

بررسی عملکرد و فرایند کار ربات IML

ربات ساید IML یا همان ربات لیبل چسبان به ما کمک می‌کند تا بسته بندی محصولات تولیدی را در نهایت ظرافت و با در نظر گرفتن استاندارد‌های رایج، تولید کنیم. در حقیقت این نوع ربات عملیات لیبل گذاری درون قالب را با نهایت ظرافت و دقت انجام می دهد. لیبلی که بر روی این ظروف و محصولات جایگذاری می شود، به هیچ عنوان از آنها جدا نشده و بسیار دقیق و با کیفیت سر جای خود قرار می‌گیرد. این روش به عنوان یک روش نوین و جایگزین برای قرار دادن و چاپ مستقیم لیبل، بر روی ظروف و یا سایر روش‌های لیبل‌زنی سنتی به حساب می‌آید. این ربات لیبل را به همراه مواد پلیمری وارد قالب ظرف می کند.

پس از تزریق مواد پلاستیکی به درون قالب، مواد پلاستیکی که در حالت مذاب هستند وارد قالب می شوند. در نتیجه لیبل و ظرف پلاستیکی به صورت کاملاً یکپارچه با هم ادغام شده و تولید می شوند. این فرایند باعث می‌شود تا کیفیت کار بسیار بالا رفته و لیبل تولید شده برای محصول مورد نظر به هیچ وجه از بدنه جدا نشود. استفاده از ربات ساید IML به این دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد که تولید کنندگان به خوبی از اهمیت بسته بندی با کیفیت محصولات خود آگاه هستند. همچنین می‌دانند که این موضوع می‌تواند در جذب حداکثری مشتریان به آنها کمک شایانی کند.

ربات ساید قطعه گذار و قطعه بردار

یکی دیگر از انواع ربات ساید ربات قطعه گذار و قطعه بردار نام دارد که وظیفه آن برداشتن محصول از روی قالب و قرار دادن آن در مکان مورد نظر در خط تولید می باشد. این نوع ربات ساید بیشتر برای موادی که بسیار حساس و آسیب پذیر هستند به کار برده می شود. محصولات شکننده و حساسی در انواع مختلف قطعات مربوط به لوازم خانگی، قطعات مربوط به خودرو و همچنین قطعات پزشکی به کار رفته اند. همین موارد است که این ربات می تواند با نهایت دقت و ظرافت آن ها را در خط تولید جابجا کند.

ربات ساید

مزایا و راندمان ربات های قطعه گذار و قطعه بردار

در حقیقت ربات قطعه گذار و قطعه بردار نیاز شما را به فضای مورد نظر برای کار به حداقل می رساند. همچنین به شما این امکان را میدهد تا در کوچکترین فضاها، عملیات تولید محصولات مورد نظر را انجام دهید. این ربات به خوبی می تواند میزان بازدهی خط تولید شما را افزایش داده و همچنین هزینه ها را تا حدود زیادی کاهش دهد. محصولی که با استفاده از ربات قطعه گذار و قطعه بردار تولید می‌شود، کیفیت نهایی بسیار رضایت بخشی دارد. این ربات ها همچنین می توانند میزان سودآوری خط تولید شما را تا حدود ۳۰ درصد افزایش دهند.

گروه آرین ربات ارائه کننده انواع ربات های ساید در انواع مختلف آنها، مانند ربات قطعه گذار و قطعه بردار و ربات IML می باشد. اگر شما عزیزان قصد راه اندازی خط تولید محصولات خود را داشته و می خواهید ربات های با کیفیت و مشابه نمونه های خارجی و با قیمت بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید با کارشناسان مجموعه آرین ربات ارتباط برقرار نمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x