چرا ربات آرم برای کارخانه ها بسیار مفید است؟

ربات آرم

فهرست مطالب

امروزه ربات آرم در بسیاری از کارخانه های پیشرفته و موفق برای بسته بندی محصولات کارخانه دیده می شود. احتمالا شما نیز بارها در مورد لیبل زنی با ربات های IML در کارخانه های پیشرفته شنیده اید. کار این ربات ارتباط مستقیمی با لیبل زنی محصولات دارد. کارخانه هایی که به دنبال فروش خوب و افزایش مشتری ها هستند بسیار علاقه مند به خرید این ربات بازویی می باشند. زیرا این کارخانه ها از تاثیر این ربات ها بر پیشرفت کار خود آگاه هستند. در ادامه می خواهیم به صورت مفصل به معرفی ربات آرم، کار او و مزایای آن بپردازیم.

ربات آرم

ربات آرم چیست و چه کاری انجام می دهد؟

ربات آرم، رباتی است که در فرایند لیبل زنی به روش IML نقش دارد. در فرایند لیبل زنی بسیار مهم است که لیبل ها به دقت وارد قالب شده و در داخل قالب نگه داشته شوند. اگر لیبل داخل قالب به خوبی قرار داده نشوند فرایند لیبل زنی انجام نشده و کل فرایند لیبل زنی متوقف می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که این روند به درستی انجام شود.

در برخی از کارخانه ها به جای این ربات از نیروی انسانی برای این کار استفاده می کنند. لازم است بدانید نیروی انسانی هم باعث افزایش هزینه های کارخانه می شود و هم سرعت فرایند را کاهش می دهد. بنابراین بسیار مهم است که در این فرایند از یک ربات دقیق استفاده شود. ربات آرم می تواند لیبل ها را به خوبی داخل قالب قرار داده و آن ها را به دقت در جای خود فیکس کند. این گونه با تزریق مواد پلاستیک، لیبل در جای خود ثابت مانده و فرایند لیبل زنی IML به خوبی انجام می شود.

تاثیر ربات آرم در پیشرفت کارخانه

ربات آرم می تواند تاثیر مستقیمی در پیشرفت یک کارخانه داشته باشد. در دنیای امروزه بیشتر کارها به سمت ماشینی شدن و خودکار شدن پیش می روند. به همین دلیل در دنیای امروزه تکنولوژی و رباتیک حرف اول را می زنند. متاسفانه برخی از کارخانه ها همواره از عدم پیشرفت خود گله دارند. راز پیشرفت کارخانه های موفق در امروزی شدن آن هاست. کارخانه های پیشرفته به جای استفاده از نیروی انسانی که دقت و سرعت بسیار کم دارد، از ربات استفاده می کند. ربات بازویی با دقت و سرعت بالای خود می تواند باعث پیشرفت کارخانه و آسان تر انجام شدن بسیاری از کارها شود. طراحی و تولید این ربات بازویی هوشمند توسط شرکت آریان ربات انجام می شود.

ربات آرم

مزیت های ربات آرم برای کارخانه ها

احتمالا شما نیز این سوال برایتان پیش آمده که ربات آرم چگونه می تواند تا این اندازه در پیشرفت یک کارخانه سهم داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال لازم است در مورد مزیت های این ربات برای کارخانه بیشتر بدانید. در این صورت می توانید به اهمیت وجود ربات بازویی برای هر کارخانه پی ببرید. در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای ربات آرم می پردازیم.

افزایش سرعت تولید محصولات و راندمان کارخانه

ربات آرم باعث افزایش سرعت در تولید محصولات و افزایش بهره وری کارخانه خواهد شد. با این ربات بازویی کارخانه دیگر نیازی به انجام مراحل بسته بندی و چسباندن لیل نخواهد داشت. همچنین سرعت این ربات به اندازه ای بالا می باشد که هیچ نیروی انسانی نمی تواند جایگزین آن شود.

صرفه جویی در هزینه ها با استفاده از ربات آرم

ربات آرم که توسط شرکت آریان ربات تولید و ارائه می شود باعث صرفه جویی در بسیاری از هزینه می شود. دیگر برای لیبل زنی هیچ احتیاجی به نیروی انسانی نخواهید داشت. زیرا ربات بازویی آرم با دقت بسیار بیشتری این کار را انجام می دهد. در نتیجه نیاز به نیروی انسانی کاهش پیدا می کند.

افزایش کیفیت ظاهری محصولات

با استفاده از روبات های قطعه گذار و قطعه بردار آریان روبوت می توانید کیفیت ظاهری محصولات کارخانه را به طرز قابل توجهی بالا ببرید. اگر کیفیت بسته بندی محصولات بالا باشد، مسلما برندسازی خیلی آسان تر صورت می گیرد. در نتیجه اعتبار برند و فروش کارخانه شما به طرز قابل توجهی افزایش می یابد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x